sobota, 26 kwietnia 2014

Colour Alike Biała Fabryka 470

Hej :) 
O tym lakierze wspominałam w tym poście, użyłam go wtedy jako bazę pod piasek. Tym razem pełne mani z jego użyciem i recenzja :)
Od razu mogę napisać, że bardzo podoba mi się i nazwa i sam kolor... a kolor to jest ciekawy do opisania - mleczny, kość słoniowa, złamana biel z nutą beżu... podobny do słynnej porcelanki Orly, ale jednak inny :) Nie ma w sobie różowych tonów, ale widzę, że pewnie w zależności od monitora, u was czasem tak wygląda. W butelce można dostrzec minimalny shimmer, ale trzeba się moocno wpatrywać, a na paznokciach nie widać go dosłownie wcale.
Nie jest kredowy, podbity bielą, ale nie kryje źle - u mnie widzicie trzy cienkie warstwy bez topu. Warstwy malowałam "na raty" więc trudno mi dokładnie określić czas schnięcia, ale chyba taki przeciętny. Maluje się przyjemnie, może trochę smużyć w trakcie, ale potem już wygląda ładnie. No i chyba tyle, nie ma się tu nad czym rozwodzić :D
Ps. nie ma zdjęcia w słońcu, ale znajdzie się takie w następnym poście :)











51 komentarzy :

  1. śliczny lakier ;) i jakie masz idealne pazurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny. Mi się kojarzy ze ślubnym manicure :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nadaje się jak najbardziej :) ale pasuje do wielu rzeczy i okazji :)

      Usuń
  3. Ten kolor jest niesamowity ♥ Muszę się w końcu zebrać i zrobić zamówienie u colorowo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe znam to zbieranie się :D choć akurat ten mam już od dawna :)

      Usuń
  4. Fantastyczny kolor! Bardzo elegancki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) ale super też będzie wyglądał na bardziej opalonych dłoniach :)

      Usuń
  5. Zdecydowanie kiedyś będzie moja ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jak starannie pomalowane, pięknie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu ja do tej pory żyłam w przekonaniu, że to biel BIEL? ten kolor jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) typowa na pewno nie, ale pochodna jak najbardziej :)

      Usuń
  8. Nie wiem na ile to wina zdjęć, a na ile prawda, ale przypomina fiji z essie :D
    Kolor świetny, nosiłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie nie nie... Fiji jest różowy, a w tym nie ma grama różu :) pewnie kwestia monitora, bo u mnie różu nie widzę... najlepsze zdjęcie kolorystycznie to 4 od góry :)

      Usuń
  9. Na twoich pazurkach każdy lakier wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje dłonie spokojnie mogłyby reklamować wszystko :D Aż mi zrobiłaś ochotę na kupno tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno nie dostałam większego komplementu, dziękuję :) a lakier polecam :)

      Usuń
  11. Piękny lakier, a paznokci zazdroszczę! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten lakier :) Cudownie u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam Białą Fabrykę, uwielbiam takie odcienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, do noszenia solo i oczywiście jaka baza pod różności, warto mieć! :)

      Usuń
  14. Kurcze teraz to w kompleksy wpadłam... tak idealnie pomalowanych paznokci to dawno nie wdziałam :p
    A lakier jest świetny. U mnie na monitorze wygląda jakby miał odrobinkę różu. Ciekawe czy nie byłby podobny do Sally Hansen Crinoline...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? a mi się wydaje, że na wielu blogach takie się widuje :) miło mi w takim razie :)
      No właśnie różu nie ma za bardzo... biało-beżowy, najlepsze zdjęcie to 4 od góry :)
      sprawdziłam swatche tego SH, są dość zróżnicowane, ale wydaje mi się, że rzeczywiście może być bardzo zbliżony do Fabryki :)

      Usuń
  15. świetny :) paznokcie i skórki masz idealne ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Przy każdym zamówieniu na colorowo zapominam go kupić :-/ mam Pure Porcelain, ale ten też mi jest potrzebny do szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam Orly i wg mnie można mieć z czystym sumieniem oba :))

      Usuń
  17. Śliczny kolorek :)
    Muszę go kiedyś w końcu zamówić, a nie tylko oglądać i podziwiać u innych :P

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam ten lakier i jego oryginalny kolor! kupiłam go dość dawno, jakiś miesiąc temu chciałam użyć do jakiegoś zdobienia i okazało się, że po ostatnim użyciu musiałam go nie dokręcić do końca i tak zgęstniał, że nie dało się go używać :( to była bolesna strata...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu no musiałaś niedokręcić :( mój po 2 użyciach jest bez zmian. Też często mi się to zdarza, ale tak na dłużej zdarzyło się raz, z magnetycznym Essence. A nie próbowałaś rozcieńczalnikiem?

      Usuń
    2. nie mam rozcieńczalnika i też jakoś nie bardo wierzę w jakość lakieru po rozcieńczeniu... ale też nigdy tego nie robiłam, więc nie mówię nie ;)

      Usuń
    3. Trochę w tym racji jest, ale zależy też czy rozcieńcza się lekko zgęstniały lakier, czy gluta totalnego, ale też od samego rodzaju lakieru. Ja to mam tak, że jak coś lubię to będę ratować zanim wyrzucę do kosza, a w razie czego i tak straty nie ma :)

      Usuń
  19. śliczny, delikatny kolor :) uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) szkoda tylko, że wbrew pozorom ciężko znaleźć takie i kryjące do 3 warstw...

      Usuń
  20. na Twoich paznokciach wygląda idealnie :) tak dziewiczo :D

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor bardzo fajny. lubię takie, bo można go nosić dosłownie do wszystkiego i bardzo elegancko zawsze wygląda.
    i już Ci pisałam... śliczne masz paznokcie:) piękny kształt i widać że o nie dbasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to! i solo i pod wszelkie zdobienia :)
      dziękuję, aż się chce malować po takich słowach! :)

      Usuń
  22. Nie jest to czysta biel, ale chyba przez to zdecydowanie bardziej mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie on wygląda właśnie jak taki beżowy jaśniutki róż ;) ale jest śliczny ten lakier. chyba przy najbliższym zamówieniu z colorowo go zamówię bo nie mam nic podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w rzeczywistości beżowa biel, bez różu... w słońcu lepiej widać :) śliczny to fakt :) a podobna Porcelanka Orly, ale właśnie różowa bardziej i kredowa :)

      Usuń
  24. kolor boski :) szkoda tylko, że nie mogę go znaleźć na colorowo :/ jest w ogóle dostępny? orientuje się ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go kupiłam już dawno, ale z tego co wiem te starsze kolory pojawiają się od czasu do czasu na colorowo. Tak więc sprawdzaj co jakiś czas, może się trafi :) albo można do nich napisać czy jeszcze będzie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...