poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Łowickie kwiaty (Projekt Kwiaty - tydzień 6)

Hej :)
No i stało się - to ostatni tydzień projektu - świetnego projektu :) Dzięki jego autorce zmalowałam sześć mani, które pewnie w innych okolicznościach by nie powstały :) no może poza dzisiejszym, bo to akurat już chciałam dawno zmalować. Uwielbiam folkowe motywy! To zdobienie dedykuję takiej jednej Śnieżynce ;) :*
Znowu jestem spóźniona i znowu zdjęcia (tylko dwa) są dalekie od tego jakie powinny być. Kolory są przekłamane, zwłaszcza niebieskości na serdecznym, na małym znowu dwa odcienie zlały się jeden :/
Ale lepiej późno niż wcale prawda? :)
Kwiaty po raz kolejny pomalowałam za pomocą farbek akrylowych na zmatowionej białej bazie.Muszę przyznać, że nie było to łatwe zadanie, mimo tego, że czuję, iż ręka po tych kilku tygodniach jest znacznie pewniejsza w malowaniu. Przydałoby się więcej farbek i pędzelków :D Chciałabym jeszcze kiedyś powrócić do tego motywu na paznokciach :)

Użyłam:
biały - My Secret French Manicure 01
farbki akrylowe
Catrice Matt Top Coat

 






45 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Za szybko mi się kliknęło - w ogóle w całym projekcie dałaś czadu ze swoimi zdobieniami, podziwiam wszystkie, co do jednego!

      Usuń
    2. Też tak uważam - zmiotłaś wszystko z powierzchni ziemi ^^ Przepiękne tworzysz zdobienia.

      Usuń
    3. nawet nie wiecie jak miło mi to czytać - dziękuję :)
      ja sama niesamowicie się cieszę, że wzięłam udział w tym projekcie i że nie robiłam tych mani po łebkach, a starałam się wymyślać coś bardziej kreatywnego :) efekty oceniacie Wy - czytelniczki, a jak się podoba to aż chce się malować :)

      Usuń
  2. Teraz jakaś kwiecista kiecka i na potańcówkę!
    Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D folkowej nie mam, ale kwiecistych nie brakuje :D
      dziękuję :)

      Usuń
  3. uwielbiam łowickie motywy! Twój mani jest boski, nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem twoją wielką fanką i co tu dużo mówić-rewelacja. Zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty masz talent kobieto i sokoli wzrok do tego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! :) hehe ze wzrokiem coś jest, bo czasem to sobie myślę, że przydałaby się lupa :D

      Usuń
  6. Piękny wzór folkowy :) tylko jak go do stroju dopasować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D lubię mieć paznokcie dopasowane do ubrania, ale nie mam jakiegoś hopla na tym punkcie :D

      Usuń
  7. cudo :) mieszkam niedaleko Łowicza, więc skradłaś moje serce tym zdobieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę! w takim razie cieszę się podwójnie :)) dziękuję :)

      Usuń
  8. Moim zdaniem to byłaś najlepsza przez cały projekt! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyszło! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiedziałam już po tytule notki, że to mani na pewno będzie niezwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dwa zdjęcia, ale za to jakie!
    smutno mi, że już nie będziesz malować tych cudeniek... :(

    OdpowiedzUsuń
  12. miazga ^^ piękne! cudowne! i do tego bardzo oryginalne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama uwielbia takie regionalne kwiatki - za to zdobienie pewnie nosiłaby Cię na rękach! Niesamowite zdobienie! ;-) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne folkowe zdobienie lubię takie motywy na paznokciach :)
    Kurcze a tak stawiałam na Ciebie że wygrasz :( no trudno maluj maluj maluj bo przepięknie to robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D
      miło, że tak uważasz alee co miałam wygrać? u RR? to chyba losowanie było :)
      będę się starać nie porzucić znowu na tak długi czas nail artu :)

      Usuń
  15. Są prześliczne! Niesamowicie się napracowałaś przy tym zdobieniu ale efekt jest powalający! Też miałam ochotę na folkowe kwiatki ale mnie przerosły :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś pięknego. Jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne te folkowe kwiatki!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ale przepiękne paznokcie i w dodatku jak precyzyjnie wykonane <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...