środa, 29 kwietnia 2015

Orly Life's A Peach

Cześć :)
Można w pewnym sensie powiedzieć, że ten lakier to brat Orange Sorbet, który już pokazywałam :) 
Odcień oczywiście jest inny, kolor jaśniejszy, no i tam shimmer był złotawy, a tu srebrny... ale mimo wszystko to ten sam typ lakieru. 
Ten ma ładny, średniociemny kolor pomarańczowy, odrobinę wpadający w brzoskwiniowe tony. Formuła taka ni kremowa, ni żelkowa. Shimmer jak w poprzednim - bardzo drobny, frostowy, ale pociągnięcia pędzla są mało widoczne, co powinno być widać na ostatnim zdjęciu :) Daje za to charakterystyczną połyskującą poświatę. 
Na początku może lekko smużyć, ale to się wyrównuje z kolejnymi warstwami, a poza tym aplikacja nie sprawia trudności. Krycie średnie - u mnie widzicie trzy warstwy bez topu. 

Całość dla mnie daje całkiem smakowity efekt :) 





Lakier otrzymałam od Orly Beauty, lecz nie wpływa to na moją opinię.

5 komentarzy :

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...