piątek, 21 lutego 2014

Porównanie: Rimmel Punk Rock vs Zoya Kelly

Hej :) 
Przy okazji postu, w którym pokazywałam Zoyę Kelly wspominałam jej podobieństwo do Rimmela Punk Rock. Rzeczywiście, to ten sam typ, choć nie są identyczne. Oczywiście na zdjęciach, jakby na złość, wychodzą bardziej podobne niż są naprawdę. Podejrzewam, że to wina Rimmela, bo z nim zawsze problemy zdjęciowe ;) No ale przejdźmy do porównania.
Oba lakiery to szarości przełamane lekko fioletem i niebieskim, Rimmel trochę bardziej i jest ciemniejszy (na zdjęciach lubi wychodzić niebieskawo, wręcz czasem granatowo co nie jest prawdą). Nie są to duże różnice, ale są. Oba lakiery mają bardzo dobre krycie, Rimmel jest trochę gęściejszy i trochę lepiej napigmentowany (może być jednowarstwowcem). Zoya kryje ciut słabiej, możliwe że jedna grubsza warstwa by wystarczyła, ale ja i tak w obu przypadkach wolę dać dwie i tyle właśnie jest na zdjęciach. Rimmel ma szeroki pędzelek, ja wolę ten cieńszy Zoyi, podobnie jak jej formuła dla mnie wygrywa. Za to schnie trochę wolniej od kolegi. Połysk oba mają świetny :) Cenowo lepiej wychodzi Rimmel, zwłaszcza w jakiejś promocji, nie mówiąc o dużo lepszej dostępności.
Podsumowując, mimo lepszej aplikacji Zoyi (według mnie, bo gusta mogą być różne), kolorystycznie wolę Rimmela :) Oba lakiery nosiłam solo, oba bardzo lubię, ale jednak w nim czułam się lepiej.

Różnice kolorystyczne najlepiej wyszły w butelkach i na zdjęciu z lampą.

Ciekawa jestem jaki jest Wasz werdykt? ;)










17 komentarzy :

  1. Faktycznie wydają się bardzo podobne.. ale to Rimmel mnie kusi bo tańszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmela wg mnie naprawdę warto capnąć przy jakiejś promocji :)

      Usuń
  2. Zoya minimalnie jaśniejsza, ale tylko na zdjęciu fleszem :) takiego koloru jeszcze nie mam... no i jak widać można znaleźć tańszy zamiennik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie tylko z fleszem, na żywo też, ale ciężko to uchwycić :) zamiennik owszem, ale nie 100% :)

      Usuń
  3. Według mnie też Punk Rock lepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rimmel bardziej mi się podoba. Ta Zoya taka bardziej przydymiona. Chociaż na pierwszy rzut oka faktycznie są bardzo podobne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście - bardzo zbliżone. Rimmel ma głębszy kolor i może dlatego mi się bardziej podoba, ale i Zoyą bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Rimmel ma te inny tony wyraźniejsze trochę :)
      ale oba mają swój urok, no to fajne bazy pod brokaty czy inne takie :)

      Usuń
  6. mimo podobieństwa między nimi, to Rimmel bardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...