czwartek, 5 lutego 2015

Live Love Polish: Pretty & Polished Carmel Apple Pie

Hej! :)
Niesamowicie pyszna nazwa lakieru, ale i sam lakier znowu fantastyczny :D 
Pretty & Polished Carmel Apple Pie to mój pierwszy termiczny lakier. Termiczny tzn, że ma dwa odcienie, które się ukazują w zależności od temperatury otoczenia :)
Ten w temperaturze domowej jest ślicznym beżem z maleńką nutą różu i z mnóstwem naprawdę ślicznych złotych drobinek :) zrobiłam jedno zbliżenie, żeby je było lepiej widać. Na paznokciu nie giną, są widoczne.
Zimna odsłona lakieru to ciepły róż, coś jak zmiksowane truskawki ze śmietaną ;)
Jak się zachowuje? tak jak napisałam, w domu lakier jest cały czas beżowy. Po wyjściu na zewnątrz od razu zaczyna się zmiana koloru na wolnym brzegu, który wystaje poza ciepły palec. Potem róż sięga coraz dalej, dalej, aż w końcu beż znika zupełnie. Oczywiście jest to jednoznaczne z marznięciem dłoni, więc tempo tego zjawiska może być u każdego inne :) Co ciekawe po włożeniu dłoni na chwilę do kieszeni kurtki znowu paznokcie robią się beżowe i zabawa zaczyna się od nowa :D Jest jeszcze odwrotna wersja - gdy mamy zimne dłonie i wejdziemy do ciepła to tylko wolny brzeg jest beżowy dopóki reszta się nie zagrzeje. Dla mnie jest to coś extra, piękne kolory, które do siebie pasują, drobinki, ładne przejścia, wszystko działa jak należy :)
Aplikacja jest bardzo przyjemna, bezproblemowa. Jedynie krycie jest nienajlepsze. Tu widzicie 3 warstwy i lekko prześwitujące końce, ale szczerze powiem, że aparat to podkreślił - na żywo było to mniej widoczne. 
Na początku schnięcie wydaje się średnie przez taką jakby klejącą warstwę, ale nie ma ogólnie problemów, żeby całość nie chciała wyschnąć. Przez drobinki nie ma sam z siebie tafli, dlatego ja pokazuję go w wersji z topem, choć i bez niego wygląda ciekawie, szkoda, że nie wpadłam na to, żeby zrobić zdjęcie .
Chyba tyle gadania, pora na zdjęcia :)

Do kupienia na Live Love Polish :)
Jak wam się podoba?








  


Lakier został wysłany mi do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię.

26 komentarzy :

  1. ojej jakie cudo <3
    boskie ma te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, wszystko tak ładnie do siebie pasuje :-)

      Usuń
  2. Ciekawy gadżet, chcę taki! Mam jeden, który zmienia kolor pod wpływem słońca, też bajer :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przesliczny... Mam dwadwa termiczne..ale zaden nie umywa sie do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wszystkie termiczne dobrze działają :-(

      Usuń
  4. mam termiczne lakiery od Allepaznokcie i nie działają na mnie :( Efekt jest świetny, więc bd musiała poszukać jakiś innych termicznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, z dostępnych w Polsce to chyba tylko Eclair warte uwagi.

      Usuń
  5. śliczny, z tymi drobinkami wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie lakiery :D Fajne przejście kolorów, takie płynne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, jest genialny! Uwielbiam nudziaki, a ten nie dość, że odcień piękny to jeszcze te drobinki! Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Aniu, na wstępie muszę pochwalić Cię, bo jesteś niezwykłą artystką paznokciowa. :D Po prostu oczu nie można oderwać takie są śliczne, by się patrzyło i patrzyło bez końca. :) I mam pytanko, orientowała może bys sie w cenie tych lakierów?? i czy, sa one hybrydowe czy nie bo to dla mnie ważne.?? :) Z góry dziekuje buzka pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...