czwartek, 21 kwietnia 2016

Orly Vintage

I ostatnia już, niestety, propozycja z Melrose :) Niestety, bo wszystkie były cudne :) Ten miał być razem z Trendy moim głównym faworytem, ale w miarę malowania nieco się pozmieniało :D Beautifully Bizarre pobił wszystko i stał się ulubieńcem nie tylko w Melrose, ale trafia też do moich ulubieńców ogólnie, a to już nie lada wyczyn... :) Trendy również mnie zachwycił <3 Kolejny byłby Feel The Funk, a później już razem pozostała trójka łącznie z dzisiejszym Vintage, wszystkie naprawdę piękne i w moim typie :)
No ale wracajmy do tematu notki - Vintage to fantastyczna neonowo-pastelowa mięta :) Nie jest to blady kolor, a wręcz przeciwnie wyrazisty, niebiesko-zielony, dla mnie jednak troszkę z przewagą zieleni. No i nareszcie nie było problemu z oddaniem koloru! :D choć oczywiście ustawienia monitora mogą nieco przekłamywać jak zwykle.
Baardzo dobrą informacją jest to, że maluje się nim super! a jak na kategorię pastelowy neon to już mega super :D Jest kremowy, a tylko trochę kredowy, więc nie sprawia problemów, prawie wcale nie smuży, a za to dobrze kryje, bo wystarczają dwie warstwy do efektu jak na zdjęciach. Wysycha do połysku, może nie jakiegoś wysokiego, ale nie jest to satyna. U mnie z warstwą bezbarwnego, którą dodałam dla odświeżenia, bo nie robiłam zdjęć zaraz po malowaniu. 
Piękny kolor i super jakość, brawo Orly! :)





Lakier został mi wysłany do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię.


16 komentarzy :

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...