poniedziałek, 10 lutego 2014

Lakierowa biżuteria: wisiorek morskie głębiny

Kolejny mój wytwór :) ze względu na zielono-niebieskie barwy kojarzy mi się z morskimi klimatami :D
Oczywiście na żywo efekt jest jeszcze intensywniejszy, wiadomo jak takie kolory są niefotogeniczne...
Tym razem baza medalionu jest ozdobna, a oczko ma wielkość 25x 18 mm.

Użyte lakiery w kolejności malowania:
Orly Go Deeper
Golden Rose Scale Effect 14
Essence Choose Me - 3 warstwy
czerń

Podoba Wam się? :) ja jestem z niego dość zadowolona. 








16 komentarzy :

  1. czy się podoba? jest piękny- oddaj :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty je robisz? Bo podziwiam i też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba mieć bazę i kaboszon czyli oczko, oczko maluję pod spodem lakierem i jak wyschnie sklejam z bazą :)

      Usuń
  3. Przepiękny ;) można sie w nim zatracic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny :-) ma taką głębię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerń na końcu dobrze się sprawdziła, mimo że dałam dość dużo Choose Me :)

      Usuń
  5. Cudny! Pieknie polaczylas lakiery *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! Uwielbiam takie morskie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny.Sama robiłaś? Bardzo fajnie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...