piątek, 20 czerwca 2014

Pastel skittles + white rhombus BornPrettyStore

Cześć :)
Bazą dzisiejszego mani jest pastelowy skittles. Wybrałam kilka delikatnych kolorów, zaczynając od kciuka: jasną zieleń, żółty, brzoskwiniowy, pudrowy róż i delikatny róż z fioletowymi nutkami. Zdjęcia na końcu notki, muszę przyznać, że świetnie mi się te kolory nosiło :)
Główną ozdobą mani są jednak białe romby ze sklepu BornPrettyStore, znajdziecie je dokładnie TUTAJ :)
Takich czysto białych rombów szukałam już od dawna, raz nawet zamawiałam gdzieś na allegro, ale okazało się, że nie mieli ich na stanie i dostałam inny kolor... a właśnie białe chciałam najbardziej, można je wykorzystać na tysiące sposobów :) Dziś pokazuję bardzo prosty - ułożenie w linii pionowej :) Ale myślę, że ze skittlesem w roli bazy nudno nie jest? :D
Co do kwestii technicznych - romby są według mnie dobrej jakości, nie odbiegają od innych tego typu które miałam wcześniej. Dosyć cienkie, nie ma problemu z ich zatopowaniem, nie puszczają koloru (nie wiem jak inne kolory!). Są jednakowych wielkości, ładnie przycięte, choć w słoiczku znajdziemy też jakieś pojedyncze bezkształtne resztki, ale to standard. Generalnie bezproblemowe, a jest ich w tym słoiczku mnóstwo :)
Pamiętajcie o kodzie zniżkowym 10% do sklepu BPS: CLG10 :)

Użyłam:
zielony - Vipera Jumpy 165 - 4 warstwy
żółty - Essence Naughty But Nice - 3 warstwy
brzoskwiniowy - Essence Dear Peach! - 3 warstwy, choć 2 też ewentualnie mogą być
pudrowy róż - Essence Rosy in Love - 3 warstwy, choć 2 też ewentualnie mogą być
różowo-fioletowy - Lovely 149 - 3 warstwy, bo wychodzi jaśniej niż po 2, ale 2 są wystaraczające
białe romby - BormPrettyStore
top














Produkt został mi wysłany do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię.








69 komentarzy :

  1. Te twoje paznokcie to czysta perfekcja, na nich wszystko wygląda cudnie. A takie połączenie kolorów - genialne <3 Te romby są ciekawym dodatkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie perfekcyjne to nie są, wypiłować je sensownie nie jest tak prosto, no ale skoro wywierają pozytywne wrażenia to nie narzekam :D dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  2. Jak równiutko! Twoja precyzja zawsze wpędza mnie w kompleksy. Kolory bazowe również bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko nie kompleksy! :) dziękuję bardzo :)

      Usuń
  3. śliczne "porcelanowe" skittles :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolorki! bez tych ozdób wyglądają nawet lepiej ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja w sumie nie wiem, którą wersję wolę :)

      Usuń
  5. Zarówno solo jak i z rombami mani prezentuje się perfekcyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, wyglądają bardzo apetycznie, że schrupałabym ;P
    Świetny pomysł z dodaniem tych rombów, bo bez nich jakieś takie puste te paznokcie się wydają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie jest coś apetycznego w tych kolorach :D
      dziękuję :)

      Usuń
  7. pięknie!!! bardzo starannie aż zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam własnie na te romby i coś nie mogą dojść :p
    Skittles świetny! Te dwa ostatnie różowe lakiery mi się najbardziej podobają, ale całość do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dojdą dojdą, ciekawe co wyczarujesz :D
      dzięki :)

      Usuń
  9. Tak, po wnikliwym obejrzeniu stwierdzamy, że mani bez rombów mi się lepiej podoba. Nie wiem dlaczego, bo same romby wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla każdego co innego, po prostu :D

      Usuń
  10. piękne te pastele :) te romby są super

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdobienie ;) śliczne kolory wybrałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te białe romby, niespotykane! W ogóle ciężko dostać ozdoby do paznokci w zupełnie białym, nie opalizującym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie, dlatego je wybrałam :) na pewno użyję jeszcze nie raz :)

      Usuń
  13. ale idealnie pomalowane paznokcie :D
    piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło, że ktoś docenia moje wysiłki :D dzięki :)

      Usuń
  14. Idealne paznokcie!
    Same skittles też wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo byłam ciekawa tych rombów! Pięknie u ciebie wyglądają! Ale tutaj powinno się zapytać co u Ciebie NIE wygląda pięknie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak się zastanawiam i chyba nie ma takiej rzeczy! Nawet jak nałożyłabyś zwykły czarny lakier to wyglądałby zjawiskowo przez Twoje paznokcie *.*

      Usuń
    2. hehe dzięki dziewczyny, to bardzo miłe :D
      Madelaine, jest notka z czarnymi paznokciami solo :D akurat czerń lubię bardzo :)

      Usuń
  16. chyba wolę same skittlesy, bo świetnie dobrałaś te kolory. są takie delikatne!
    ale tak naprawdę... im dłużej patrzę, tym bardziej mi się podoba wersja z rombami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) dlatego zawsze wolę pokazać różne wersje jeśli takie są :)

      Usuń
  17. Dobór kolorów - mistrzostwo!
    Megaaaa mi się podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie podoba się bardziej bez, ale trzeba Ci oddać, że równiutko ułożone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, wydaje mi się, że ułożenie w linii prostej nie jest najtrudniejsze jeśli o romby chodzi :)

      Usuń
  19. skittlesy mają cudowne kolory, lepiej dobrać ich nie mogłaś <3
    z rombami wyglądają pięknie! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię dobierać kolory, lakiery :) dziękuję :)

      Usuń
  20. z rombami czy bez wyglada fantastycznie, super dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zachwycona tymi kolorami :) Świetne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale słodko to wygląda ;) W ogóle masz śliczny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a takie tam zwykłe kwadraty :D

      Usuń
  23. Fajne te romby :D Ślicznie wyglądają na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne, fajne, jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
  24. świetnie to wygląda i wspaniale dobrane kolory:)
    uwielbiam Twoje paznokcie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo jak miło, bo mnie to czasem wkurzają :D

      Usuń
  25. Świetnie to wygląda, znalazłaś doskonałe zastosowanie dla tych rombów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :) myślę, że jeszcze nie raz ich użyję, bo mam trochę pomysłów :D

      Usuń
  26. Zarówno wersja z rombami jak i bez wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. jak słowo daję, nienawidzę Cię za tą perfekcję XD a tak serio, to wiesz, że Ciebie uwielbiam :) wcale się nie dziwię, że Ci się dobrze nosiło te pazurki, wyglądają ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D szkoda tylko, że Tobie też nie można nic zarzucić! :D
      dziękuję :)

      Usuń
  28. jakie cudne kolory! super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przeurocze pazurki! Piękne kolory, świetnie dobrane, cudo po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne masz paznokcie, a te kolory z rombami pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziś trafiłam do Ciebie przypadkiem, ale.. zostaję i to zdecydowanie! Masz genialne pomysły na zdobienia, piękne pazurki, czytelny blog i w ogóle bardzo mi się u Ciebie podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i zapraszam oczywiście :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...