wtorek, 26 sierpnia 2014

Projekt Kwiaty - moje podsumowanie :)

Cześć! :D
Dziś jeszcze takie szybkie podsumowanie moich zdobień przygotowanych z okazji Projektu Kwiatowego :)
Na początku muszę napisać, że jestem zadowolona! Po pierwsze z tego, że zdecydowałam się wziąć udział. Zgłaszając się napisałam, że mam nadzieję namalować mani na chociaż połowę tygodni. Bo muszę przyznać, że nie jestem specjalistką w malowaniu na czas i na "zawołanie", a tu jednak się udało! :) były mani na wszystkie tygodnie. Tym samym zaczęłam zdobić po dość długiej przerwie, jeśli chodzi o takie bardziej skomplikowane malunki co mnie cieszy, bo przypomniałam sobie jak to lubię... :) Po drugie moje zdobienia zostały wyróżnione przez organizatorkę w 5 tygodniach na sześć możliwych :) Po trzecie i chyba najważniejsze - wszystkie wasze komentarze pod tymi postami są niesamowicie budujące, motywujące i.. miłe :) dzięki!
No, to teraz przez najbliższe kilka miesięcy same swatche :D haha, żartuję, mam nadzieję, że jeszcze trochę weny i zapału mi zostało... :)
Który kwiat przypadł wam do gustu najbardziej? :)
Mi samej ciężko wybrać, chyba jeśli chodzi o samo zdobienie to stokrotki, a biorąc pod uwagę noszenie, to najlepiej czułam się w kwiecie wiśni i tulipanach :)

 



http://color-forever.blogspot.com/2014/07/tulipany-na-szkle-projekt-kwiaty.html


http://color-forever.blogspot.com/2014/07/stokrotki-na-ace-projekt-kwiaty-tydzien.html


http://color-forever.blogspot.com/2014/08/kwiat-wisni-projekt-kwiaty-tydzien-4.html


http://color-forever.blogspot.com/2014/08/tropikalny-hibiskus-na-plazy-projekt.html


http://color-forever.blogspot.com/2014/08/owickie-kwiaty-projekt-kwiaty-tydzien-6.html


41 komentarzy :

  1. Stokrotki i kwiat wiśni :)
    Boskie! Chociaż tulipany tez są świetnie zmalowane :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Każde piękne. Każde fajne. Każde w innym stylu. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło :) na pewno tak jak piszesz każde inne, dlatego ciężko porównywać :)

      Usuń
  3. Nie umiałabym wybrać najładniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te stokrotki mnie zabiły♥ idealne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie świetne, ale jeśli mam wybrać ulubione to będą to stokrotki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba one cieszą się największym powodzeniem :))

      Usuń
  6. Ciężko coś wybrać, każde ma w sobie coś chwytającego za serce i przykuwającego uwagę. Nosiłabym chętnie kwiat wiśni - delikatność 100%. Artystycznie - chyba wygrywają stokrotki, ale naprawdę nie protrafię się na nic zdecydować, piękne są wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stokrotki są przepiękne! Jak prawdziwe. Ostatnie zdobienie przypomina mi moją obudowę na telefon :D No i ogólnie wszystkie zdobienia są przecudne! Masz ogromny talent, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      hehe ja ostatnio wszędzie widzę zeszyty z tym motywem :D

      Usuń
  8. same świetne zdobienia!
    jak dla mnie mistrzem są tulipany, a zaraz po tym łowickie kwiaty :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie śliczne, ale stokrotki i te ostatnie łowickie chyba najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepięknie! wszystkie prace są cudne i cieszą oczy, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. stokrotki i tulipany ♥ kwiat wiśni również baaardzo mi się podobał :) w każdym zdobieniu było coś wyjątkowego. i nieśmiało liczę, że w przyszłości weźmiesz udział w innych projektach :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo :) myślę, że to nie ostatni projekt, zobaczy się :D

      Usuń
  12. Stokrotki, tropikalny i folkowy to moja ulubiona trójka ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. co jedno to lepsze, nie umiem wybrać:D

    OdpowiedzUsuń
  14. perfekcyjne ♥ stokrotki najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie najlepsze są tulipany *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie prace stworzyłaś fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie! Chociaż ze wszystkich najmniej mi się podobają tulipany, a najbardziej kwiat wiśni i stokrotki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są wszystkie ale stokrotki wyglądają jak prawdziwe więc je wybieram

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie zdobienia szalenie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  20. trudno się zdecydować, bardzo trudno... jednak chyba dla mnie najfajniejsze są kwiaty ostatnie - dowolnie wybrane, bo uwielbiam motywy łowickie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanym mistrzostwem są tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stokrotki wyglądają jak zdjęcie zrobione najlepszym aparatem :D W ogóle to nie wiem które z tych zdobień podoba mi się najbardziej :) Są przecudne <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...