piątek, 11 września 2015

Golden Rose Holiday 76

I kolejny nowy piasek :D
Znowu różowy, ale inny od numeru 75. Tamten był zimny, ten ma bardziej malinowy (taki sztuczno malinowy :D), cieplejszy odcień. Dla mnie jest jednocześnie słodki i cukierkowy, ale też kwaśny jak kwaśne żelki :D Strasznie podoba mi się ten odcień, jest dość oryginalny. Tu, tak jak w poprzednich, też zauważyłam, że na paznokciach robi się nieco inny niż w butelce. Nie było mi go łatwo fotografować, nie wiem do końca czy na zdjęciach jest dobrze oddany, także zachęcam do obejrzenia na żywo jeśli wpadł wam w oko :)
No i przede wszystkim różni się od 75 typem :) ten ma brokat taki jak pomarańczowy numer 77, tylko, że srebrno-różowy :) I jeszcze kwestia neonowatości - nie jest to wybitna żarówa, ale myślę, że do takiego lekkiego neonu można go zaliczyć :) Został mi jeszcze zielony do wypróbowania, ale póki co ten jest moim faworytem :)
Aplikacja tym razem również bezproblemowa, do idealnego krycia potrzebujemy dwóch warstw. Schnie szybko, faktura porządna :) Lakier przeznaczony do sztucznych paznokci. 






Lakier został wysłany mi do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię.

20 komentarzy :

  1. kupiony zatopiony! :P jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny cukierek i pięknie się prezentuje na Twoich dłoniach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie wzbudza we mnie mieszane uczucia, z jednej strony jest fajny i oryginalny, ale taaaki różowy :P ale u Ciebie na pazurkach wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to chyba najlepiej jakbyś zobaczyła na żywo :-) dzięki :-)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie się prezentuje u ciebie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda na Twoich paznokciach, ale w sumie wszystkie lakiery wyglądają świetnie na Twoich paznokciach, bo nie dość, że masz śliczne paznokcie to jeszcze ślicznie i estetycznie je zawsze malujesz :D mam nadzieję, że to zdanie ma jakiś gramatyczny sens :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrozumiałam :D to bardzo miłe co piszesz, dziękuję :-) mam nadzieję, że się nie popsuję :D

      Usuń
  6. Ale cukiereczek! Do Twoich dłoni świetnie wgląda, ale u mnie, podejrzewam, że nie sprawdziłby się. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje posty z tymi neonami są powodem moich rozterek;) Z jednej strony - trochę się obawiam tego napisu "tylko do sztucznych" z drugiej strony niektóre neony GR były przecież dostępne już wcześniej, ludzie nimi malowali paznokcie i jakoś nikomu ręka nie zgniła od tego. Ech, sama już nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) to chyba nie moje posty, tylko Ci, którzy to wymyslili :D ja to rozumiem, zawsze jakieś obawy są. Ja zanim kupiłam swoje Ibizy Lovely naczytałam się wielu recenzji, gdzie nie natknęłam się na jakieś negatywy i zaryzykowałam. U mnie też się nic nie działo, więc może dlatego do tych GR podeszłam już spokojniej.

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...