środa, 7 czerwca 2017

Orly For The First Time

Hej :)
Kolejny letni kolor Orly, tym razem to mój faworyt kolekcji <3 takiego koloru mi brakowało! To coś pomiędzy różem, a fioletem, coś jak fuksja ale nie do końca. Trochę jakby zmiksować Purple Crush z Scenic route, no jest boski, co ja wam będę opowiadać :) Oczywiście na żywo jeszcze fajniejszy, ale cóż, przyzwyczaiłam się, że Orliki nie są zbyt fotogeniczne. To nie jest taki prawdziwy neon, ale jest bardzo żywy i intensywny :) Dziewczęcy, letni, pięknie wygląda na dłoniach.
Ten kolor kryje najlepiej z całej kolekcji - wystarczą dwie warstwy do efektu jak na zdjęciach. Jest też dość błyszczący i nie wymaga topu. Malowanie rewelacja i przynajmniej dla mnie - bardzo precyzjne dzięki pędzelkowi, który uwielbiam :)
Mój hit na lato :) a wam się podoba?








Lakier został wysłany mi do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię.

27 komentarzy :

  1. Świetny, naprawdę elektryzujący. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. to też u mój ulubieniec tej kolekcji, jest piękny, jeszcze piękniejszy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pazurki, czym dbasz o skórki? ja używam oliwek semilaca <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor kolorem, ale nie mogę się nadziwić jak piękne ma Pani paznokcie i cudnie zadbane skórki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nakładasz lakier, że absolutnie nie zalewasz skórek? Po prostu na czuja czy zabezpieczasz czymś? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor swietny, ale strasznie zimny i kompletnie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hallo! Dlaczego tu nic się nie dzieje :( ? czekam na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też czekam. To już mój drugi ulubiony blog lakierowy na którym się zrobiło cichutko. A ja uwielbiam te zdjęcia �� i wciąż mam nadzieję ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu tu taka cisza?? :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny odcień różowego.
    Czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor lakieru. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...