piątek, 21 kwietnia 2017

Claire's White Neons

Tak jak obiecałam, dziś zobaczycie bazę z poprzedniego zdobienia, czyli lakier Claire's solo :)
To cudny, zielono-miętowy pastelowy neon. Jasny, ale wyróżniający się, choć nie razi jakoś mega w porównaniu do niektórych neonów. Na butelce znajduje się informacja, że lakier świeci w świetle uv, ale ja tego nie sprawdzałam :)
I teraz najlepsze - malowanie tym lakierem zaskoczyło mnie mega pozytywnie! Pastelowe neony bywają trudne w obsłudze, ale w tym przypadku poszło to naprawdę sprawnie :) Formuła lakieru rzadziutka, pastelowa, ale nie bardzo kredowa, nie "zastyga" brzydko w trakcie malowania. Jedynie trzeba uważać, żeby nie nabrać zbyt mało lakieru na pędzelek; ja nabierałam go więcej i kilkoma pociągnięciami, szybko rozprowadzałam po płytce. W efekcie uzyskałam gładki wygląd lakieru, bez smug, dziur i bez efektu bułek, bo lakier jest z tych cienkich. No i krycie super, u mnie widzicie dwie warstwy bez topu :)
Aż żałuję, że nie mam więcej tych lakierów, no i dostępu do marki. Te, które posiadam zostały kupione przez kogoś innego, więc nawet wam nie powiem czy ten odcień jest jeszcze w ogóle dostępny, ale jak coś to polecam! :)








23 komentarze :

  1. Śliczny kolor i piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor, super się prezentuje ;-) Kupiłam ostatnio coś nieco podobnego w wersji hybrydowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędny, lakiery Claire's są bardzo fajne ( no może nie wszystkie ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam chyba tylko ten i brokat, który się trudno nakłada ale jest fajny :D

      Usuń
  4. O kurczę, ale piękny. Solo wygląda bosko. I super, że fajne krycie, bo ja ostatnio podobnym kolorem dopiero po 3-ej warstwie pokryłam paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boski jest :) no właśnie zadziwiająco dobrze kryje jak na dość rzadką formułę :)

      Usuń
  5. Wow, ten kolorek jest cudowny <3 Musze koniecznie obczaić, czy jest jeszcze dostępny i wybrać się do Claire's :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje skórki są przecudowne :O

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...