środa, 26 kwietnia 2017

B. Loves Plates Stempel Jumbo + neon pink roses nail art

Hej :)
Dziś pokażę wam mój świąteczny manicure. Nie był on wcale typowo wielkanocny, ale chciałam żeby było kolorowo i wiosennie :) W tym poście trochę więcej zdjęć, zrobiłam małą sesją z moją pomocnicą, którą ( a właściwie której paznokcie) już poznałyście :D
Na trzech paznokciach wylądował idealny niebiesko-zielony pastelowy neon China Glaze, a na pozostałych na białej bazie odbiłam różany wzór za pomocą iście neonowego różowego lakieru :)
Ale dziś tematem wpisu jest stempel Jumbo. Posiada czarny, metalowy trzonek, na którym znajduje się napis i logo marki, zakończony jest płasko, dzięki czemu można go postawić na stole, co jest bardzo przydatne w trakcie robienia mani. Do tego mamy mega miękką i lepką gumę, moja jest akurat w kolorze fioletowego galaxy <3 Stempel ma średnicę 3,5 cm, jest wygodny w użyciu i co najważniejsze - dobrze zbiera i odbija wzory. Możecie go znaleźć w różnych kolorach TUTAJ lub na allegro w cenie 29,90 zł. W zestawie dołączona jest giętka przezroczysta zdrapka (na zdjęciu są to te dwie na dole, natomiast ta biała jest bardziej twarda i można ją dokupić osobno).
Oczywiście tego stempla użyłam w zdobieniu poniżej, a także w tym ostatnim liściastym.

Użyłam:
miętowy neon - China Glaze Highlight Of My Summer
różowy neon - Colour Alike BLP39- B. a Fuchsia Flash
płytka B. Loves Plates B.02 - flower power
top coat

















Produkt został wysłany mi do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię.

33 komentarze :

  1. Bardzo ładnie wygląda to zdobienie ;-) Podoba mi się jak stempluje ten różowy lakier ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jeszcze pojawi się jego osobna recenzja :)

      Usuń
  2. Ładnie dobrane kolorki takie wiosenne :) do tego mój ulubiony, niezastąpiony stempel jumbo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio właśnie takie kolory mnie kuszą najbardziej :) o takontakt, ten stempel szybko zyskał i moją sympatię :)

      Usuń
  3. Prześliczne, wesołe, kolorowe mani :) Też b. lubię ten stempel aczkolwiek ja mam neonowo-zieloną gumę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Chyba nie ma drastycznych różnic między kolorami :)

      Usuń
  4. piękne zdobienie i połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, mam ten różowy, jest fajny )

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się połączenie różu z limonkową zielenią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny mani zarówno na większych jak i na mniejszych łapkach :D
    Zawsze zachwycam się Twoim pierścionkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie próbowałam stemplowania, zazwyczaj używam tylko pyłków z semlaca ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo
    buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory i barwy :)
    Po prostu cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Świetnie ten wzorek wygląda i połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...