poniedziałek, 25 kwietnia 2016

BornPrettyStore 3cm Silicone Stamper - recenzja stempla

Hej :) 
Dziś troszkę o stemplu, który jest w moim posiadaniu już jakiś czas. Stempel znajdziecie dokładnie TUTAJ, akurat jest w promocji i kosztuje 1,99 $. Na wstępie muszę zaznaczyć, że ja dostałam stempel razem ze zdrapką, a aktualnie w opisie aukcji jest zaznaczone, że dotyczy ona samego stempla - musiało się to w międzyczasie zmienić. 
Średnica gumy to 3 cm, ale mierząc od dołu ma ze dwa mm więcej, przez co ogólnie jest ciut większa od tego stempla. Miękkość gumy określiłabym jako średnią. Nie jest bardzo twardy, ale na pewno nie jest mega mięciusi. Porównując do tego podwójnego są niby podobne, ale z innego materiału, więc i odbiór jest inny. Podwójny jest może troszkę bardziej miękki, ale też sama guma jest wyższa, co ułatwia wciśnięcie paznokcia. Ale i w tym stemplu bez problemu wciskam paznokieć, na razie mam krótkie, na dłuższych może być trudniej, bo sama guma nie należy do tych dużych.
Dziś opisywany stempel dotarł do mnie błyszczący i nieco lepki, nie zbierał wzoru, więc go oczywiście lekko zmatowiłam, po tej czynności odbijał super :) Dobrze zbiera i przenosi wzory, nie mam do niego zastrzeżeń. Nie został moim ulubieńcem, ale to dobry stempel. Pewnie z przyzwyczajenia częściej sięgam po ten wcześniejszy, ale i ten na pewno mi się nieraz przyda, bo np świetnie sobie radzi z takimi wzorami jak negative space z płytki Blueberry, na których mega miękka gumka się nie spisała.
No i co mnie pozytywnie zaskoczyło to zdrapka! dlatego ubolewam, że teraz nie ma jej w zestawie... Jak nigdy nie korzystałam z tych zestawowych zdrapek, tylko ze zwykłej karty, tak teraz używam głównie jej :) podeszła mi po prostu. 




Tutaj dwa zdobienia, które już pokazywałam i które zrobiłam recenzowanym stemplem :)

http://color-forever.blogspot.com/2015/12/bornprettystore-bp-01-plate-review.html

http://color-forever.blogspot.com/2016/01/sweterek-w-kolorze-mauve.html

 Zachęcam do korzystania z kodu zniżkowego :)



Produkt został mi wysłany do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię.

12 komentarzy :

  1. Mam ten stempelek w swoich zbiorach i bardzo dobrze mi się nim pracuje: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwię się, bo jest naprawdę całkiem fajny :)

      Usuń
  2. Ja się uzależniłam od stempli które mogę stawiać pionowo ( clear stamper i szary stempel dwustronny, z jednej strony wyjęłam gumę ). Inaczej zawsze mi po kilka razy spadały ze stołu ^^ Ten podoba mi się o tyle, że jest bardzo zgrabny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, ja dopiero przy clear poczułam jaka to wygoda :D tego z recenzji niestety nie można postawić, bo ma zaokrągloną rączkę...

      Usuń
  3. Ja teraz poluje na ten przezroczysty stempel. Tego na pewno nie kupie, bo mam podobny w swoich zbiorach, tylko z metalowym trzonkiem i czerwona guma. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przezroczysty warto mieć, a mnie własnie kusi ten, o których piszesz :)

      Usuń
  4. Idealnie odbija :) chociaż moim kolejnym stemplem będzie ten przeźroczysty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stempli nigdy za wiele :D ale faktycznie, przezroczysty warto posiadać :)

      Usuń
  5. mam go, tylko z różową rączką, szczerze mówiąc byłam zaskoczona tym jak dobrze odbija po zmatowieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie, na początku lipa, ale potem śmiga jak trzeba :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...