środa, 11 grudnia 2013

Vipera Roulette 40

Hej :)
Seria ruletkowa dość mocno zainteresowała blogosferę... mi również spodobały się te kolorowe top coaty. Najchętniej wykupiłabym wszystkie :D ale póki co nabyłam kolorową, wyróżniającą się 40 :)
Nie wiem jak nazwać materiał z którego te drobiny są zrobione, nie jest to brokat ani flakesy, chyba najbardziej pasuje folia. Dość sztywna niestety. O niezbyt komfortowym nakładaniu było już pisane wiele i ja się muszę zgodzić. Po prostu tej folii nakłada się zbyt mało! a znowu nakładanie kilku warstw gwarantuje piękne buły na paznokciach. Dlatego ja malowałam (każdy paznokieć osobno) jedną warstwę ruletki, ile się udało nałożyć to tyle było, a resztę dokładałam wykałaczką. Wbrew pozorom szło to całkiem sprawnie :) Niektóre większe kawałki trzeba wcisnąć w lakier, żeby nie odstawały. Potem dałam jedną warstwę bezbarwnego i jedną warstwę topu "grubszego", akurat u mnie był to szybkoschnący Essence. Ku memu zdziwieniu i radości było gładko, nic nie haczyło, nawet po jakimś czasie. Tak więc w  bezbarwnej bazie znajdziemy folię w kolorach: żółty, czerwony, niebieski, zielony i jasny fiolet, co daje sporo możliwości kolorystycznych jeśli chodzi o bazę. U mnie ruletka wylądowała na pokazywanym ostatnio Marcepanie. Zmywałam tradycyjnie, łatwo nie było, ale zdecydowanie niektóre brokaty są gorsze. Z folią podejrzewam poszłoby szybciutko.Efekt podoba mi się na tyle, że nie żałuję zakupu mimo pewnych minusów :)

Przy okazji - wiecie, że są nowe Ruletki? :) 6 top coatów brokatowych, numery od 43 do 48 :)

Użyte lakiery:
bazowa pistacja - IsaDora Marzipan
kolorowy top coat - Vipera Roulette 40
top






25 komentarzy :

  1. potłuczone choinkowe bombki :) super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra, muszę jej w końcu pouzywać bo wrzuciłam do helmera i tak leży ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczaki, boskie połączenie. Dobrze, że ją mam i nie muszę teraz za nią latać.

    OdpowiedzUsuń
  4. ruletki!! na śmierć zapomniałam, że kupiłam 3 nowe kolory! O.O ups... ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Chilli.. dawaj mi jakieś fajne swatche już! :D też mnie właśnie 3 z tych nowych urzekły bardziej, które masz?

      Usuń
    2. z tych nowych to 43, 45, 47 już siadam do malowania ^^

      Usuń
    3. to mnie kuszą 45, 46, 47 czyli dwa się powtarzają :D ale wszystkie są ładne.

      Usuń
  5. prześliczne połączenie :) uwielbiam takie ozdobniki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne połączenie, takie radosne:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest, ale już po małej próbie zauważyłam te problemy z rozprowadzaniem kawałków ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety... ale nastawiłam się odpowiednio, więc przynajmniej się nie wkurzyłam w trakcie malowania ;)

      Usuń
  8. Najbardziej podoba mi się z całej kolekcji ale niestety nie udało mi się ich spotkać stacjonarnie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne! Top jest świetny, ale w sumie lakier bazowy podoba mi się jeszcze bardziej!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. całość wygląda mega pozytywnie i dodaje energii :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...