wtorek, 1 kwietnia 2014

Opi DS Extravagance [picture heavy]

Co to znaczy być głupkiem? Ano na przykład pomalować taką pięknością po ponad dwóch latach jej posiadania.... Wiem wiem, wstyd! Ale lepiej późno niż wcale :D Nadrabiam za to ilością zdjęć :)
Na temat lakieru rozpisywać się nie będę, to fioletowo-śliwkowo-różowe holograficzne cudo. Kolor mocny, ale lekko stonowany, nie jaskrawy. No i te cudne drobiny! Poza standardowym holograficznym pyłkiem mamy tu wręcz takie płatki, coś jakby holograficzny glassfleck. Holo całkiem mocne, rozproszone, pięknie kolorowo błyszczące. Aplikacja, formuła, wysychanie w porządku, bardzo dobre krycie - na zdjęciach dwie warstwy. Jedyny minus to taki, że końce dość szybko się wycierają, ale odprysków póki co brak :)
Mimo, że zdjęcia wyszły naprawdę dobrze, to i tak uważam, że na żywo robi jeszcze większe wow :)

Większość zdjęć się powiększa (polecam).






















42 komentarze :

  1. Mam bardzo podobny Orly i w tym momencie zaczynam żałować, że nie zdecydowałam się na OPI. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥.♥ Czemu mi pokazujesz takie rzeczy zaraz przed targami? O mamusiu... co z tego, że mam podobne Orlątko... Chcę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach,,,cudowny :D Maa Orly Miss Conduct, więc stwierdziłam, że nie muszę mieć OPI,,,,ale jednak muszę :DDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam MC, ale one są zupełnie różne! :D tak, musisz go mieć :D

      Usuń
  4. Przepiękny!!!! podpisuję się pod wypowiedzią IZY :) muuuuszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko jaki laaaaadny!
    Za taki lakier dałabym sobie włosy obciąć :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo odważna :D ja włosy to chyba jednak nie, ale paznokcie na pewno :D

      Usuń
  6. OMG jest taaaaki piękny *.* przez Ciebie pragnę kolejny lakier! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jest :) nie ponoszę odpowiedzialności za koszty jakby co! :D

      Usuń
  7. jest piękny i ja tak jak Olaa znowu chcę przez Ciebie jakiś lakier ;) i jak dziewczyny mam miss conduct ale ten jest zupełnie inny. a w ogóle wcześniej nie wiedziałam że opi ma taką fajną fotograficzną serię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :)
      Dokładnie, mam Miis Conduct, to inny lakier :) a no, seria DS to taka już wiekowa dość :)

      Usuń
  8. Nie mogę się napatrzeć na twoje paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło :) i postaram się trzymać formę :D

      Usuń
  9. chyba muszę go wpisać na listę chciejstw... widziałam porównanie u hatsu i już wtedy mi wpadł w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba powinnaś :D luubisz fiolety, a taka śliwka to też fiolet :D

      Usuń
  10. Wspaniały kolor !


    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :)

      proszę nie zostawiać linków, wiem jak trafić na bloga ;)

      Usuń
  11. mnie też kusisz i to bardzo *.* cudo jakich mało ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. zdecydowanie jedna z większych w mojej kolekcji :)

      Usuń
  13. Oczopląsu dostałam! :D Genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny! Idealnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojejkaaaa przepiękny, cudowny, boski !!!! Doskonałość :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja na ostatnich targach zakupiłam DS Reserve, bo na wzorniku najbardziej mi się podobał.... ale teraz trochę żałuję, bo Twój wygląda nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  17. To tyle czekałaś, żeby nam go tu przedstawić, oj nie ładnie :) Wspaniale prezentuje się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooooo mamo, muszę go mieć. Jest cudowny i u ciebie robi na mnie jeszcze większe wrażenie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...