poniedziałek, 4 lipca 2016

Orly Paradise Cove

Cześć :)
Lepiej późno niż później - zaczynamy swatche mega cudnej kolekcji letniej Orly - Pacific Coast Highway, w skrócie PCH :) Po raz kolejny są to neony, a dla mnie nie może być nic lepszego! no chyba, że fakt, iż mimo sporej kolekcji neonów - te nowe nie dublują mi starszych :D
Na dziś przygotowałam Paradise Cove czyli kolor neonowej fuksji, połączenia różu i fioletu. To kolor podobny do Purple Crush, ale jednak ciut chłodniejszy, bardziej fioletowy, no i ma dodatek bardzo delikatnego shimmeru, który daje subtelną poświatę, "glow" :) Kolor jest boski, oczywiście wiemy już dobrze, że mega trudny do zdjęć ;) choć tym razem o dziwo na niektórych moich monitorach wygląda zaskakująco dobrze. 
Aplikacja świetna, nie sprawia żadnych problemów, lakier nie jest ani zbyt rzadki, ani za gęsty. Dwie warstwy dają pełne krycie. Lakier wysycha do.. hmm sama nie wiem :D nie jest to typowa satyna, coś bardziej błyszczącego, ale jednak nie jest to mokry połysk. Dlatego na pierwszym zdjęciu widzicie go z topem, na dwóch pozostałych już solo, z tym, że na żywo w tej wersji oryginalnej wyglądał naprawdę niegłupio, a na zdjęciach już wychodził dziwacznie, więc jestem pewna, że bardziej wam się spodoba z topem, prawda? :)
Tego cudaczka i resztę kolekcji PCH można nabyć oczywiście na Orly Beauty :)





Lakier został wysłany mi do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię.



15 komentarzy :

  1. ciekawy ten odcień. bardzo mi się podobają Twoje "nowe" pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nowe stare :D cieszę się, bo pewnie na trochę zostaną :) kwadraty nosiłam ponad dwa lata :D

      Usuń
  2. u Ciebie on ładnie wyglądał, a na innych swatchach jakoś tak średnio mi się podobał :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bo to tak niefotogeniczny odcień, że zawsze jest masakra. Ale jak się ma choć jeden lakier w tym typie to się już wie, że inne podobne na żywo też będą super :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście ma dziwne wykończenie :P Ale kolorek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości nie wygląda to jakoś źle, ale jak ktoś nie lubi to akurat nałożenie warstwy topu to maly problem, zresztą i tak większość je nakłada :)

      Usuń
  4. Cóż mogę powiedzieć, Orly wypuszcza ostatnio świetne kolekcje i niemal każdy lakiery mi się podoba, szczególnie na Twoich swatchach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miło mi to czytać, starać się jak najlepiej oddać ich urok, choć większość i tak na żywo zawsze wygląda lepiej! :)

      Usuń
  5. Rewelacyjny, jak cała kolekcja zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ładny kształt paznokcia tylko pozazdrościć ! :) Ja akutlanie mam podoby kolorek z semilaca na swoich paznokciach:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...