wtorek, 19 lipca 2016

Orly Put The Top Down

Hej :) 
Dziś kolejne letnie cudeńko, ale tak już w tej kolekcji jest, co jeden to lepszy! :) Tym razem przedstawiam Put The Top Down czyli piękny neonowy róż. Owszem, różowych neonów nie brakuje, ale ja w swojej kolekcji dupe nie znalazłam, co mnie ogromnie cieszy :D Średniociemny ocień różu, zawierający całkiem sporo cieplejszych nut, takich pomarańczowawych co czyni go trochę takim cukiereczkiem :) Ale to nie ma nic wspólnego z brzoskwinią, to zdecydowanie róż. Znowu jest to prawdziwy neon, też potrafi świecić w słabym świetle! <3
Formuła tego lakieru jest nieco bardziej podbita bielą w porównaniu do pomarańczowego brata, ale również nie sprawia problemów w malowaniu :) Więc jeśli szukacie idealnego różowego neonu to ten jak najbardziej będzie super wyborem :) Świetnie kryje, dwie warstwy są absolutnie wystarczające :) Nie smuży, choć lepiej nakładać średnie warstwy, nie takie bardzo cienkie, no i standardowo polecam dobrze zrolować lakier przed użyciem, bo dobrze rozmieszany lakier zawsze maluje lepiej! Szybciutko wysycha do delikatnej satyny, na moich zdjęciach widzicie go z topem :)





Lakier został wysłany mi do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię.

8 komentarzy :

  1. On jest rewelacyjny :DDDD Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite w nim właśnie jest to, że niby to róż ale niepodobny do żadnego innego! też nie znalazłam u siebie dupe'a

    OdpowiedzUsuń
  3. różowy kolorek to mój must have w manicure:) aczkolwiek osobiście sięgam tylko po hybrydy semilac, zwykle lakiery mogłby dla mnie nie istniec:p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...