piątek, 19 lipca 2013

Safari 23

Tym razem pokażę lakier niby zwykły, a jednak nieoczywisty :) Kolor trudny do określenia - różowy fiolet, fioletowy róż? coś koło tego. Nietypowe jest jego wykończenie, choć pewnie się zdziwicie bo wygląda na typowy krem. A dla mnie to trochę krem, trochę pastel. Wiem, że utarło się że pastele to jasne, słodkie kolory, ale... tym maluje się jak pastelami, czyli niełatwo. Jest podbity bielą, trochę kredowy, może, ale nie musi smużyć. Mi samej na niektórych paznokciach wyszło super, a na niektórych szkoda gadać, więc pewnie u każdego odczucia byłyby inne ;) Kryje dobrze czasem już po jednej warstwie, ale ze względu na smugi u mnie są dwie, zresztą po dwóch kolor jest lepszy, jaśniejszy (tak, jaśniejszy ciut, ze względu na ową biel właśnie). Jednak bez top coatu się nie obyło, z nim wygląda nienagannie, ale bez niestety dużo gorzej. Zdjęcie też bez rewelacji, ale na pocieszenie te ze zdobieniem chyba lepiej pokazują kolor ;)








7 komentarzy :

  1. Ja bardzo lubię lakiery Safari, idzie znaleźć dużo ładnych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) większość jest naprawdę niezła jak na taką cenę :) a i kolorów dużo, w tym oryginalne perełki.

      Usuń
  2. och, mam jeden lakier safari i go lubię.
    ten twoj ma genialny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie kolorek bardzo zacny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię ichne lakiery. ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...