wtorek, 1 grudnia 2015

Orly Scandal

Hej :)
Dziś pierwszy lakier z kolekcji świątecznej Orly (Infamous) w moim wydaniu. Od zawsze lubiłam tego typu odcienie, ale ostatnio mam na nie jeszcze większą fazę :) dlatego to właśnie od Scandal zaczynam :)
To ciemne bordo, burgund, z nutą różu i z delikatną nutą brązu jednocześnie. Cudo! Genialny na jesień, genialny na święta, jak i inne okazje. Bardzo mi się podoba, że to nie jest kolejna zwykła ciemna czerwień, a właśnie taka niejednoznaczna. Na dodatek kolor różni się w zależności ile warstw namalujemy.
Bo według mnie mogą to być dwie lub trzy warstwy. Jeśli starannie namalujemy pierwszą warstwę to jak najbardziej wystarczą nam dwie - wtedy kolor jest troszkę jaśniejszy, żywszy. Podobało mi się, ale ja zawsze szukam tej głębi koloru, dlatego dołożyłam trzecią cienką warstwę, wg mnie lakier jeszcze bardziej zyskuje <3 Formuła bardzo fajna, ale mam jakiś lekko felerny pędzelek i przez to mi się dziwnie malowało. Reszta bez zarzutu, jak widać nawet bez topu ślicznie błyszczy :)










Lakier otrzymałam od Orly Beauty, lecz nie wpływa to na moją opinię.

20 komentarzy :

  1. Piękny, kocham takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba nie mój kolor, ale na twoich paznokciach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, klasyczny bordowy odcień, sama chętnie zobaczyłabym go u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczny to może nie do końca, ale piękny :-)

      Usuń
  4. bardzo fajny. ta nutka różu dobrze mu robi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kojarzy mi się ciepłym szalikiem :) elegancki

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny manicure! Kolor przepiękny, perfekcyjne wykonanie, no i te paznokcie! Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam serdecznie! 😊

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...