piątek, 3 marca 2017

Golden Rose Ice Color 107

Hej :)
Tym razem kolejny maluszek i znowu w szeroko pojętym kolorze nude, a jednak całkiem inny :) Tutaj mamy ciemniejszy ciepły beż, taki trochę karmelowy. Na zdjęciach (w zależności od monitora) może się wydawać, że zlewa się z kolorem mojej skóry (bladej zimą), jednak na żywo jest ciemniejszy i jakby bardziej pomarańczowy. Jest zupełnie kremowy i nie jest podbity bielą jak pastele, dlatego wygląda lekko i nie rzuca się w oczy, a jednak robi "look" :)
Technicznie sprawa wygląda zupełnie jak w poprzedniku z tej serii - pierwsza warstwa dość transparentna, druga idealnie wykańcza manicure :) Maluje się bezproblemowo, no i super błyszczy. Na zdjęciach dwie warstwy bez topu. 
Lubicie takie nudziaki? :)




Lakier został wysłany mi do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię.

21 komentarzy :

  1. Uwielbiam nudziaki :D A tym bardziej właśnie takie karmelowe. Malujesz tylko zwykłymi lakierami, czy jakieś żele, akryle, hybrydy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi właśnie takiego karmelowego brakowało w zbiorach :)
      tak, tylko zwykłymi.

      Usuń
  2. Ogólnie nie przepadam za nudziakami, ten wyjątkowo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię nudziaki ale jednak ciut jaśniejsze. Ten już podchodzi jak dla mnie ciut za bardzo pod brąz. Nie czułabym się w takim kolorze zbyt dobrze chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, dużo zależy od koloru skóry, no i upodobań :)

      Usuń
  4. Ja bardzo lubię, ale chyba bez wzajemności:P Może nie znalazłam jeszcze swojego odcienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no to jest możliwe, bo odcieni jest ogrom w tym przypadku :)

      Usuń
  5. Piękne paznokcie :D
    Kolorek jest prześliczny ;)

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja też polubiłam, choć nadal moimi ulubieńcami zostają bielsze nudziaki :)

      Usuń
  7. Piękny nudziak, chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...