wtorek, 14 marca 2017

Golden Rose Prodigy Gel 03

Cześć :)
Zestaw Prodigy Gel miałam już okazję wam wcześniej przedstawiać, pokazywałam piękny kolor i pisałam o topie. Miałam nadzieję, że top będzie tym moim niekurczącym ideałem, ale niestety tak się nie stało. Z czasem zaczął gęstnieć (jak wszystkie inne zresztą) i właśnie kurczyć. Nie za każdym razem, ale jednak. Teraz świeża butelka znowu kurczy mniej, rzadziej, ogólnie lubię używać tego topu, choć musiałam zaakceptować ten jeden minus :) Co się jeszcze zmieniło od tamtej pory? Teraz nie ma konieczności kupowania zestawu, można nabyć sam lakier kolorowy, co jest dobrą opcją kiedy się już top posiada, lub po prostu go nie chcemy :) Fajnie, że GR bierze pod uwagę takie sugestie.
No ale przejdźmy do koloru... Kolejny nudziak :D Jak zobaczyłam butelki to pomyślałam, że ten i pokazywany już Ice Color 107 są niemal identyczne, ale tak nie jest. Tamten w porównaniu do tego jest ciemniejszy, cieplejszy, mniej różowy. Ten jest takim delikatnym brązowo-różowym nude, aczkolwiek nadal ciemniejszym od mojej skóry.
Aplikacja nie sprawia problemów. Formuła kremowo-żelowa, przy pierwszej warstwie wydaje się rzadsza, a przy drugiej jakby gęściejsza, dlatego dobrze jest nie nabrać zbyt mało lakieru, tylko od razu sprawnie rozprowadzić odpowiednią ilość. Wtedy lakier się ładnie sam poziomuje i nie smuży. Dziś pokazuję wam dwie warstwy solo, bez topu - jak widać połysk i tak jest super. Żelowy top z tego duetu został użyty za to TUTAJ i jeszcze będzie pokazany z  innym kolorem wkrótce.





Lakier został wysłany mi do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię.





13 komentarzy :

  1. Śliczny, delikatny kolor. Do szkoły idealny. Muszę go poszukać w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze jeden taki odcień i nas zaNUDzisz :P Hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D a wiesz, że właśnie jeszcze jeden czeka w kolejce! :D

      Usuń
  3. Ostatnio tyle pięknych nudziaków u Ciebie widzę, świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, to był nudziakowy box, ale nie tylko :)na szczęście ja takie lubię nosić :D

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolor. Nie wiem jak Ty to robisz, ale na Twoich paznokciach każdy, nawet najbrzydszy kolor wygląda cudownie. Uwielbiam Twój blog za staranność i piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, zadbane paznokcie, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolor. W sam raz dla mnie. Uwielbiam takie odcienie. Pi ęknie paznokcie się prezentują

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...