środa, 15 marca 2017

Golden Rose Prodigy Gel 02

No dobra, obiecuję, że to ostatni delikates na razie :D Po całej armii nudziaków dziś pokażę róż. Jasny, lekko mleczny odcień. Nie jest podbity bielą czyli kredowy, dlatego na dłoniach wygląda bardzo naturalnie, subtelnie i dziewczęco :)
W tym przypadku krycie jest troszkę słabsze, co prawda na innych końcówkach dwie warstwy mogą być wystarczające, ale ja wolałam namalować trzy cieńsze niż dwie grube. Samo malowanie nie jest kłopotliwe. Na pierwszym zdjęciu lakier widzicie z topem z zestawu Prodigy Gel, na kolejnych bez niczego - jak widać połysk i tak jest bardzo ładny, choć oczywiście top jeszcze bardziej wszystko scala :)
Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu ten słodki różyk :)

 



Lakier został wysłany mi do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię. 
 

11 komentarzy :

  1. Tyle ich ostatnio, że już nie wiem na który się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej wybrać się na stoisko, choć to też grozi bankructwem :D

      Usuń
  2. Idealny na każdą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wolę takie kolory niż takie nudziaki wpadające w żółte tony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to akurat rózne kategorie :D lubię i to i to :)

      Usuń
  4. Podoba mi się. I to bardzo. Tak jak napisałaś - jest bardzo dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne paznokcie. A kolor w moim guście.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. 29 year old Software Engineer I Phil Kesey, hailing from Val Caron enjoys watching movies like "Sound of Fury, The" and Skimboarding. Took a trip to Monarch Butterfly Biosphere Reserve and drives a MR2. witryna internetowa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...