poniedziałek, 30 marca 2015

Orly Lola

Słodka nazwa, słodki kolor :D
Zazwyczaj określenia koralowego używam opisując czerwienie... ale tutaj też bardzo pasuje. Bo Lola to ciepły, nieco koralowy róż :) Nie wiem jak wyjdzie na waszych monitorach, mam nadzieję, że róż się nie pogubił, u mnie niby jest w miarę w porządku oddany, choć na żywo na paznokciach zachwycał mnie jeszcze bardziej. Świetny kolor, taki wesoły i soczysty, trochę arbuzowy :) Jest intensywny, ale nie razi, idealny na lato i bardzo w moim typie jako lakier do pedicure, na pewno niedługo wyląduje na stopach :)
Formuła typowo kremowa, maluje się nim fantastycznie. Na paznokciach wygląda nieco pastelowo, jakby zawierał w sobie trochę bieli, ale już w aplikacji nie jest to odczuwalne :) Dwie warstwy na zdjęciach, bez topu, bo ma ładny połysk :) 
Ostatnie zdjęcie w słońcu.





Lakier otrzymałam od Orly Beauty, lecz nie wpływa to na moją opinię.

5 komentarzy :

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...