piątek, 10 kwietnia 2015

My Secret Confetti Game 176

A to mój świąteczny manicure :) Noo świąteczny raczej nie z wyglądu, choć na upartego można skojarzyć ten lakier z nakrapianym jajeczkiem :D ;)
Confetti Game pokazywałam swego czasu na wzorniku, o TUTAJ :) Tym razem prezentuję na paznokciach. 
Nałożyłam go na jedną warstwę Orly Gogo - czyli mleczną, transparentną biel. Dzięki temu jasna baza Confetti Game była nieco bardziej podbita, jaśniejsza, no i krycie również troszkę się polepszyło, więc wystarczyły dwie warstwy brokatu. Na wierzchu warstwa top coatu.
Lakierem maluje się fajnie, brokatu jest sporo i w zasadzie można malować tak, że będzie go dużo, ale można też nakładać go rzadziej. Po wyschnięciu nie jest bardzo chropowaty, ale wiadomo - zupełnie gładki też nie :)
Kompozycja lakieru jest wg mnie świetna :) Mleczna baza i brokat w ciekawej kolorystyce zawsze mnie skusi :D Nie do końca jestem zadowolona ze zdjęć, na żywo ładniej się prezentował, ale nie miałam okazji zrobić lepszych. Może kiedyś :)

Użyłam:
mleczna baza - Orly Gogo, jedna warstwa
brokat - My Secret Confetti Game 
top coat




19 komentarzy :

  1. Ale kolorowe! Kolor bazy pasuje do Twoich dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest właśnie fajne, kolorowe, a całość jednak dość spokojna :) dziękuję :)

      Usuń
  2. Pięknie "na Tobie" wygląda :) A łatwo się zmywa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) powiem tak, żaden brokat się łatwo nie zmywa. Ale ten nie jest jeszcze taki najgorszy, poradziłam sobie bez folii, chyba dwoma czy trzema wacikami :) ale miałam pod nim w sumie warstwę bazy i warstwę Orly, więc nie wżarł się tak w płytkę.

      Usuń
  3. Bardzo lubię ten lakier, gościł na moich paznokciach nie jeden raz. Uwielbiam takie "tanie perełki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) może nie ma u nas niektorych zagranicznych cudów, ale świetne perełki też można znaleźć :)

      Usuń
  4. śliczny jest, nie spodziewałam się, że będzie tak ładnie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to miło słyszeć :) na zwykłej bieli też jest super :)

      Usuń
  5. Świetny! Ostatnio bardzo polubiłam takie "brokatowe opcje" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja to w sumie od dawna za brokatami przepadam :D

      Usuń
  6. ten jako jedyny z tej serii confetti do mnie nie przemawia. ale jak zawsze, u Ciebie wszystko wygląda ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, a mi się wydawało, że to ten był hitem kolekcji :D ja mam jeszcze niebieski :)
      pomarańczowe bym nosiła, ale ostatecznie mnie nie skusiły na tyle, żeby kupić. I dzięki :)

      Usuń
    2. mi się właśnie podoba najbardziej niebieski. a i oba pomarańczowe mam. tylko tego białego nie kupiłam. w sumie chyba masz rację, dużo osób się nim zachwycało, ale no ja nie wiem mi te kolory w nim jakoś nie grały :P
      za to teraz jest np. super piasek z wibo z tej kolekcji granite summer i jest biały z kolorowymi frędzlami takimi i to połączenie kolorów już jak najbardziej mi się podoba ;)

      Usuń
  7. śliczny ten lakierek :)
    * a tak w ogóle to chciałabym, żeby moje zdjęcia były choć w połowie tak dobre, jak te Twoje złe ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fajny fajny :)
      ojej, hehe dzięki :) może trochę czasem za krytycznie do nich podchodzę, ale tak już mam, że mnie strasznie wkurza jak lakier traci na zdjęciach...

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...