piątek, 10 kwietnia 2015

My Secret Confetti Game 176

A to mój świąteczny manicure :) Noo świąteczny raczej nie z wyglądu, choć na upartego można skojarzyć ten lakier z nakrapianym jajeczkiem :D ;)
Confetti Game pokazywałam swego czasu na wzorniku, o TUTAJ :) Tym razem prezentuję na paznokciach. 
Nałożyłam go na jedną warstwę Orly Gogo - czyli mleczną, transparentną biel. Dzięki temu jasna baza Confetti Game była nieco bardziej podbita, jaśniejsza, no i krycie również troszkę się polepszyło, więc wystarczyły dwie warstwy brokatu. Na wierzchu warstwa top coatu.
Lakierem maluje się fajnie, brokatu jest sporo i w zasadzie można malować tak, że będzie go dużo, ale można też nakładać go rzadziej. Po wyschnięciu nie jest bardzo chropowaty, ale wiadomo - zupełnie gładki też nie :)
Kompozycja lakieru jest wg mnie świetna :) Mleczna baza i brokat w ciekawej kolorystyce zawsze mnie skusi :D Nie do końca jestem zadowolona ze zdjęć, na żywo ładniej się prezentował, ale nie miałam okazji zrobić lepszych. Może kiedyś :)

Użyłam:
mleczna baza - Orly Gogo, jedna warstwa
brokat - My Secret Confetti Game 
top coat




19 komentarzy :

  1. Ale kolorowe! Kolor bazy pasuje do Twoich dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest właśnie fajne, kolorowe, a całość jednak dość spokojna :) dziękuję :)

      Usuń
  2. Pięknie "na Tobie" wygląda :) A łatwo się zmywa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) powiem tak, żaden brokat się łatwo nie zmywa. Ale ten nie jest jeszcze taki najgorszy, poradziłam sobie bez folii, chyba dwoma czy trzema wacikami :) ale miałam pod nim w sumie warstwę bazy i warstwę Orly, więc nie wżarł się tak w płytkę.

      Usuń
  3. Bardzo lubię ten lakier, gościł na moich paznokciach nie jeden raz. Uwielbiam takie "tanie perełki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) może nie ma u nas niektorych zagranicznych cudów, ale świetne perełki też można znaleźć :)

      Usuń
  4. śliczny jest, nie spodziewałam się, że będzie tak ładnie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to miło słyszeć :) na zwykłej bieli też jest super :)

      Usuń
  5. Świetny! Ostatnio bardzo polubiłam takie "brokatowe opcje" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja to w sumie od dawna za brokatami przepadam :D

      Usuń
  6. ten jako jedyny z tej serii confetti do mnie nie przemawia. ale jak zawsze, u Ciebie wszystko wygląda ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, a mi się wydawało, że to ten był hitem kolekcji :D ja mam jeszcze niebieski :)
      pomarańczowe bym nosiła, ale ostatecznie mnie nie skusiły na tyle, żeby kupić. I dzięki :)

      Usuń
    2. mi się właśnie podoba najbardziej niebieski. a i oba pomarańczowe mam. tylko tego białego nie kupiłam. w sumie chyba masz rację, dużo osób się nim zachwycało, ale no ja nie wiem mi te kolory w nim jakoś nie grały :P
      za to teraz jest np. super piasek z wibo z tej kolekcji granite summer i jest biały z kolorowymi frędzlami takimi i to połączenie kolorów już jak najbardziej mi się podoba ;)

      Usuń
  7. śliczny ten lakierek :)
    * a tak w ogóle to chciałabym, żeby moje zdjęcia były choć w połowie tak dobre, jak te Twoje złe ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fajny fajny :)
      ojej, hehe dzięki :) może trochę czasem za krytycznie do nich podchodzę, ale tak już mam, że mnie strasznie wkurza jak lakier traci na zdjęciach...

      Usuń
  8. Uwielbiam ten lakier, jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...